הביטחוניסטים לראה"מ: "הריבונות היא אחת ההחלטות הדרמטיות לדורות"

איתי גדסי No Comments on הביטחוניסטים לראה"מ: "הריבונות היא אחת ההחלטות הדרמטיות לדורות"

חברי תנועת 'הביטחוניסטים' נפגשו עם ראש הממשלה והביעו את תמיכתם המלאה במהלך הריבונות ההיסטורי בתיאום עם הממשל האמריקני,

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת החלת הריבונות.ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם חברי תנועת "הביטחוניסטים", בלשכת רה"מ בירושלים.

חברי תנועת הביטחוניסטים ביקשו לחזק את רה"מ נתניהו ואמרו כי ישנה חשיבות רבה בהכרה האמריקנית למימוש המהלך ושזוהי הזדמנות היסטורית.

האלוף (מיל׳) יצחק (ג'רי) גרשון אמר לראש הממשלה בפגישה: "אנחנו בראש ובראשונה רוצים להביע תמיכה והערכה, ולחזק אותך על מסירות הנפש שבה אתה מוביל את מדינת ישראל בעשר השנים האחרונות. יש כאן שינוי פרדיגמטי מחויב המציאות. ההחלטה הזאת על מה יקרה בין הירדן לבין הים היא אחת ההחלטות החשובות, הדרמטיות ביותר, של התנועה הציונית בדור הנוכחי", אמר גרשון הכהן.

האלו, במיל' גרשון הכהן הביע את הערכת חברי התנועה לראש הממשלה, "איני רואה לצערי מנהיג אחר בתוכנו שמסוגל להוביל את המהלך הזה, אני רואה כאלה שמנסים להפריע למהלך הזה. אדוני ראש הממשלה אני מבקש אותך לעשות את זה לא בשבילך, בשבילנו, ובעיקר בשביל הדורות הבאים".

ראש הממשלה נתניהו אמר לחברי הביטחוניסטים: "עומדת לפנינו הזדמנות היסטורית ואנחנו עמלים עליה כרגע. אני מודה לכם על התמיכה הגדולה ואני שמח לשמוע שיש 1,000 קצינים ועוד אלפים שרוצים להצטרף, תבורכו".

בפגישה השתתפו מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ, ר' הסגל בלשכת רה"מ אשר חיון, אלוף (מיל׳) יצחק (ג'רי) גרשון, אלוף (מיל׳) גרשון הכהן, מנכ"ל התנועה תא"ל (מיל׳) אמיר אביבי, תא"ל (מיל׳) הראל כנפו, תא"ל (מיל׳) יוסי קופרווסר ותא"ל (מיל׳) צביקה פוגל.



0 תגובות